3 opeenvolgende delen De huid van de slang, M5 en E5
3 delen door rasverteller Peter Vervloed in de serie Boemerang voor Makkelijk Lezen. De drie delen volgen elkaar op en vormen samen één bloedstollend spannend verhaal. Ook zwakkere lezers lezen gegarandeerd door! In oplopend AVI-niveau.
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
Hard als staal - De huid van de slang | MNBBOE008 | 9789043704694 | € 12,95 | |||||
Leeftijd 10-14 Jaar van uitgave 2016 Omvang (pagina's) 48 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid Mark is met zijn vader op de Oosterse Markt. In een glazen bak ziet hij een Indische spitskopslang liggen. De slang lijkt hem naar zich toe te trekken. 'Mag ik hem voor mijn verjaardag hebben? ' vraagt Mark. Zijn vader wil daar niets van weten. Een andere bezoeker komt naast Mark staan. 'Ladrangan? ' vraagt hij. Ineens wil de vader van Mark de slang wél kopen. In een van de volgende nachten krijgen Mark en zijn vader vreemd bezoek. Ze horen over een gebeurtenis van vroeger in Indonesië. Over heimwee en een magische dolk. Ladrangan heeft meer met Mark te maken dan hij denkt ... Leeftijd 10-14 Avi AVI-M5 € 12,95 | ||||||||
Twee spreuken - De huid van de slang | MNBBOE009 | 9789043704700 | € 12,95 | |||||
Leeftijd 10-14 Jaar van uitgave 2016 Omvang (pagina's) 48 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid De moeder van Mark is niet lang geleden overleden. Mark heeft er nog veel verdriet van. 'Ladrangan heeft mijn leven gered,' zei ze tijdens haar ziekbed. Ladrangan blijkt een dolk te zijn uit haar geboorteland Indonesië. Een kris. 'Wat bedoelde mama Elsje met deze woorden? ' vraagt Mark aan zijn vader. Die weet het niet. Voor zijn verjaardag heeft Mark van zijn vader een Indische spitskopslang gekregen. Hij voelt zich sterk tot de slang aangetrokken. Het dier beweegt fel als hij het woord ladrangan uitspreekt. Ook wordt zijn lijf dan zo hard als staal. De tante van Marks vriend Sjeng kom vanuit Indonesië op vakantie. Zij heeft erg veel belangstelling voor zijn slang ... Leeftijd 10-14 Avi AVI-E5 € 12,95 | ||||||||
De laatste reis - De huid van de slang | MNBBOE010 | 9789043704717 | € 12,95 | |||||
Leeftijd 10-14 Jaar van uitgave 2016 Omvang (pagina's) 48 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid Mark heeft een Indische spitskopslang. De slang kan veranderen in een Indonesische dolk: de kris ladrangan. En weer terug. Mark kent de twee spreuken die daarvoor nodig zijn uit zijn hoofd. Die heeft hij van tante Cella geleerd tijdens haar vakantie in Nederland. Zij woont in Indonesië en is de tante van zijn vriend Sjeng. De moeder van Mark is overleden. 'Ladrangan heeft mijn leven gered,' fluisterde ze op haar ziekbed. Wat bedoelde mama Elsje toch? vraagt Mark zich af. Niemand schijnt het te weten. Dan komt er een e-mail uit Indonesië. Het zet de wereld van Mark op zijn kop. Leeftijd 10-14 Avi AVI-E5 € 12,95 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl