2 delen De boze berg op E3
De 2 delen De Boze Berg verschijnen als subserie in Boemerang. Leuke serie voor kinderen die van de oertijd houden!
Boemerangboeken maken we voor kinderen die lezen moeilijk vinden. En voor kinderen die niet zo graag lezen. Ze zijn aangepast voor de doelgroep qua leesvaardigheid, taalgebruik, lettertype en vormgeving.
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
Het raadsel van de Kei Kop - De Boze Berg | MNBBOE019 | 9789043704823 | € 12,95 | |||||
Leeftijd 8-10 Jaar van uitgave 2019 Omvang (pagina's) 48 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid Donna en Bram wonen in een grot. Samen met Wolf, Noor en Brom. Maar dan gebeurt er iets ergs. De aarde beeft. Er komt veel vuur uit de Boze Berg. En wat is er aan de hand met de Kei Kop? Waarom is Grom zo bang? Leeftijd 8-10 Avi AVI-E3 € 12,95 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl