2 delen De boze berg op E3
De 2 delen De Boze Berg verschijnen als subserie in Boemerang. Leuke serie voor kinderen die van de oertijd houden!
Boemerangboeken maken we voor kinderen die lezen moeilijk vinden. En voor kinderen die niet zo graag lezen. Ze zijn aangepast voor de doelgroep qua leesvaardigheid, taalgebruik, lettertype en vormgeving.
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
Groot Gevaar - De Boze Berg | MNBBOE020 | 9789043704830 | € 12,95 | |||||
Leeftijd 8-10 Jaar van uitgave 2019 Omvang (pagina's) 48 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid DE Boze Berg - Groot Gevaar Donna en Bram wonen in een grot. Samen met Dieno en Wolf. En Noor en Brom. Op een dag zien ze een eng beest vliegen. Wat is dat voor dier? En waar komen die andere beesten vandaan? De meesten zijn vals en bijten. Alleen Langnek niet. Maar de rest … Leeftijd 8-10 Avi AVI-E3 € 12,95 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl