Pruts en Prof maken jonge (en oudere) lezers aan het lachen. 3 leuke boeken voor kinderen met leesmoeilijkheden
De 3 delen Pruts en de prof verschijnen als subserie in Boemerang. Boemerangboeken maken we voor kinderen die lezen moeilijk vinden. En voor kinderen die niet zo graag lezen. Ze zijn aangepast voor de doelgroep qua leesvaardigheid, taalgebruik, lettertype en vormgeving.
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
De domme moppen - Pruts en de prof | MNBBOE017 | 9789043704847 | € 12,95 | |||||
Leeftijd 8-10 Jaar van uitgave 2019 Omvang (pagina's) 48 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid De prof heeft het zwaar.
Hij moet Pruts leren lezen.
Maar Pruts heeft er geen zin in.
De prof koopt een boek met moppen.
Wie vindt die nu niet leuk?
Je raadt het al.
Pruts vindt alle moppen dom! Leeftijd 8-10 Avi AVI-E3 € 12,95 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl