Deze Deelserie van 4 omvat de boeken: Geleidehonden, Explosievenhonden, Lawinehonden en Therapiehonden
Honden zijn populaire huisdieren. Maar ze kunnen ook echte helden zijn! Honden als helden is een leuke
leesserie over dappere, bijzondere honden. Kinderen zullen graag lezen wat honden allemaal kunnen leren.
En hoe goed ze hun werk doen! Sommige honden helpen mensen die blind zijn, of die in een rolstoel zitten. Andere honden helpen mensen die heel verlegen zijn. Of ze redden mensen die na een lawine onder de sneeuw liggen. Ook zijn er honden die drugs of bommen kunnen opsporen.
De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De serie heeft het keurmerk Makkelijk Lezen. De mooie, kleurrijke foto’s verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd.
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
Honden als helden - 4d. Deelserie | CNSHOH0A0 | 7436956499484 | € 74,95 | |||||
Leeftijd 9-11 Uitvoering samengesteld artikel Omschrijving uitgebreid Honden zijn populaire huisdieren. Maar ze kunnen ook echte helden zijn! Honden als helden is een leuke
leesserie over dappere, bijzondere honden. Kinderen zullen graag lezen wat honden allemaal kunnen leren.
En hoe goed ze hun werk doen! Sommige honden helpen mensen die blind zijn, of die in een rolstoel zitten. Andere honden helpen mensen die heel verlegen zijn. Of ze redden mensen die na een lawine onder de sneeuw liggen. Ook zijn er honden die drugs of bommen kunnen opsporen.
De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De serie heeft het keurmerk Makkelijk Lezen. De mooie, kleurrijke foto’s verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd. Leeftijd 9-11 € 74,95 | ||||||||
Hulphonden - Honden als helden | CNBHOH004 | 9789463411318 | Uitverkocht! | |||||
Leeftijd 9-12 Jaar van uitgave 2018 Omvang (pagina's) 24 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid Hulphonden begeleiden vaak mensen in een rolstoel. Zij helpen hen met heel veel dagelijkse dingen! In dit boek lees je wat hulphonden allemaal doen. Wist je dat de meeste hulphonden zelfs 112 kunnen bellen? Leeftijd 9-12 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl